Документи для реєстрації на НМТ 2025

 

6 березня стартує основний етап реєстрації на НМТ 2025. Вступникам необхідно заздалегідь підготувати фото- або сканкопії особистих та освітніх документів. Що потрібно з документів для реєстрації на НМТ 2025.

Документи для реєстрації на НМТ 2025

 

Реєстрація на НМТ 2025 проходитиме онлайн на сайті Українського центру оцінювання якості освіти, тому вам доведеться завантажувати електронні копії своїх документів. Ось перелік документів, фото- / сканкопії яких потрібно зробити обов’язково.

1. Документ, що посвідчує особу

Це можуть бути:

  • Паспорт-книжечка — сторінки з ПІБ, датою народження, серією та номером документа.
  • ID-картка — обидва боки картки з ПІБ, датою народження, серією (за наявності) та номером.
  • Довідка про звернення за захистом в Україні — сторінку(-и) з номером справи, ПІБ та датою народження.

Випускники шкіл, які ще не отримували паспорт громадянина України, мають оформити ID-картку.

Торік для реєстрації на НМТ можна було використовувати паспорт, термін дії якого сплив. Вочевидь, це правило збережеться й цьогоріч.

2. Документ про освіту

  • Довідка з місця навчання — для випускників 2025.

Абітурієнти, які ще навчаються в школі / коледжі та не мають поки що атестата, мають завантажити довідку з місця навчання за зразком. Якщо ваша довідка не відповідатиме цим вимогам, вам можуть відмовити в реєстрації на НМТ 2025.

Довідка з місця навчання зразок для НМТ

  • Свідоцтво про загальну середню освіту — для випускників минулих років.

Необхідно сфотографувати сторінку, де зазначено назву, серію, номер документа, ПІБ, а також інформацію про здобуття повної загальної середньої освіти. Випускникам минулих років замовляти довідку не потрібно, адже достатньо завантажити копію шкільного атестата.

Який формат документів на НМТ

3. Документ про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або ідентифікаційний номер

Це можуть бути:

  • Довідка про присвоєння РНОКПП / картка платника податків.
  • Паспорт, де зазначено код платника податків.
  • Закордонний паспорт з інформацією про ідентифікаційний код.
  • Свідоцтво про народження, до якого внесено дані про РНОКПП.

Які документи потрібні для реєстрації на НМТ 2025

Особи, які не мають РНОКПП, та іноземці під час реєстрації на НМТ 2025 мають поставити відповідну позначку про відсутність цього документа.

Якщо для реєстрації на НМТ ви використовуєте застосунок «Дія», тоді копії паспорта та ідентифікаційного коду вам завантажувати не доведеться — система автоматично підтягне цю інформацію.

Додаткові документи для реєстрації на НМТ 2025

За потреби можна завантажити й інші документи. Зокрема якщо:

  • Маєте особливі освітні потреби — копія медичної довідки за формою №086-3/о «Медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання».
  • У документах є розбіжності, наприклад, зміна прізвища — документи, що підтверджують зміни: свідоцтво про шлюб, рішення суду тощо.
  • Потребуєте проходження тесту під час додаткової сесії — підтвердження поважної причини, наприклад, лист або довідка про участь у міжнародних змаганнях, складання іспитів тощо.
  • Маєте документи, оформлені іноземною мовою, — нотаріально засвідчений переклад українською мовою.
  • Не маєте ідентифікаційного номера — довідка / сторінка паспорта з відміткою про відмову від РНОКПП.

Які документи потрібні для НМТ

Як підготувати копії документів для реєстрації на НМТ 2025

Документи можна сфотографувати або відсканувати. Не потрібно ставити додаткові позначки на документах, наприклад, писати на копіях «Згідно з оригіналом». Зверніть увагу: скриншоти зі застосунку «Дія» завантажувати не можна.

Документ про освіту для НМТ

Загальні вимоги до документів для реєстрації на НМТ 2025

 

  • Формат файлів: jpg або png. Кожен документ — це окремий файл.
  • Розмір кожного файлу — до 1 МБ.
  • Зображення має бути чітким, без обрізаних частин, текст легко читабельним.